shop » verzend | retour voorwaarden

verzend | retour voorwaarden

Bedenktijd/retour

 1. Algemeen

In principe leveren wij in Nederland binnen 2-4 werkdagen.

 

 2. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar de bestelling bezorgd wordt, en het totaalbedrag van de bestelling.

 

Bestellingen binnen Nederland:

Geen verzendkosten bij bestellingen boven € 50,00 . Bestellingen minder dan € 50,00 bijdrage verzendkosten €7,50.

 

 3. Retour voorwaarden

Heb je je bedacht en wil je je product graag retourneren? Dit kan binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden, de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Houd bij het terugsturen wel rekening met onderstaande:

  • Alle artikelen mogen teruggestuurd worden maar moeten wel in verzegelde verpakking zitten wegens hygiënische overwegingen. Reeds geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet retour nemen.
  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
  • Het verschuldigde bedrag zal binnen 14 dagen teruggestort worden op je bankrekening na wij het in goede orde hebben ontvangen.
  • Op de geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden.
  • Om gebruik te maken van het retour proces, dien je het retoursformulier in volledig in te vullen. Deze vind je terug in jouw bezorgde bestelling.
  • Wanneer je je gehele bestelling retourneert verzoeken wij je ook het cadeau bij aankoop terug te sturen. Zo niet, verrekenen wij het aankoopbedrag van het cadeau bij aankoop met het te retourneren bedrag.
  • De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren ten aller tijden je pakket aangetekend retour te sturen, je bent dan verzekerd. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend).

 

Vraag altijd om een bewijs van retour zenden bij PostNL.

Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen!

 

 4. Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.